tisdag 11 december 2007

Hemma från Frankrike

Nu har jag nyligen kommit hem från Frankrike, det har varit den mest givande resan jag gjort någonsin, min franskanivå ligger enormt mycket högre än vad den gjorde innan och jag har lärt mig väldigt mycket om den franska kulturen. Men trots att resan har varit väldigt givande så är jag lite småsur, jag ville inte åka hem och jag har fortfarande inte ändrat åsikt. Jag saknar redan det franska språket, skolan och framförallt min värdfamilj. Men det lär väl gå över när jag kommit in i vardagen igen.

Här kommer några av de bästa bilderna från resan.


Jag uppe i katedralen, Victor står och tar kort, mellan mig och Victor ser man Europaparlamentet.

Cristina, Nowna, Ruben, Jack, jag, Tobias, Victor och Olof uppe i katedralen, det blåste väldigt mycket vilket gav oss alla väldigt konstiga miner.

3 Europarådsflaggor utanför Europarådsbyggnaden.

Tobias, Anna-Erika, Nowna, Cristina, jag och Johan utanför skolan vid katedralen.


Min värdfamilj som jag bodde hos i de två veckorna, bilden togs precis innan hemfärden.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh , det var underbart!